Dňa 11. 5. 2017 sa v priestoroch Fakulty environmentálnej a výrobnej techniky konal XVII. ročník fakultnej konferencie Študentská vedecká a odborná činnosť – ŠVOČ 2017.
Dňa 11. 5. 2017 sa v priestoroch Fakulty environmentálnej a výrobnej techniky konal XVII. ročník fakultnej konferencie Študentská vedecká a odborná činnosť – ŠVOČ 2017.
Študenti sa mohli na konferenciu ŠVOČ so svojimi prácami, ktoré zväčša odrážali ich záverečné bakalárske a diplomové práce, ale aj ročníkové projekty či inú odbornú činnosť, prihlásiť do dvoch sekcií: Výrobná technika a Ekotechnika. V sekcii Výrobná technika sa prezentovali aj študenti našej katedry: Bc. Adriana Nociarová s prácou pod názvom „Vplyv technicko-technologických nezávislých parametrov na energetickú náročnosť pri rovinnom frézovaní termicky modifikovaného dubového dreva“, Bc. Michal Korčok s prácou „Vplyv technicko-technologických nezávislých parametrov na kvalitu opracovania povrchu pri rovinnom frézovaní termicky modifikovaného dubového dreva“, obaja pod vedením prof. Ing. Štefana Barcíka, CSc., a študent Bc. Andrej Dobrík s prácou „Vplyv konštrukčnej úpravy kruhovej dosky upnutej v strede na vlastné hodnoty frekvencií“, ktorú vypracoval pod vedením doc. Ing. Jána Svoreňa, CSc.
Po úvodnom slove a privítaní účastníkov konferencie a členov hodnotiacich komisií od prodekana pre pedagogickú činnosť a propagáciu fakulty doc. Ing. Jána Kováča, PhD. predstavil prodekan pre vedecko-výskumnú činnosť prof. Ing. Štefan Barcík, PhD. členov hodnotiacich komisií v jednotlivých sekciách. Následne sa začalo s prezentovaním súťažných prác ich autormi spolu s diskusiou k problematikám. Študentka Bc. Adriana Nociarová obsadila 2. miesto a študent Bc. Andrej Dobrík 3. miesto, za čo im srdečne gratulujeme. Ocenení študenti si prevzali výhry s finančnou odmenou z rúk prodekana doc. Ing. Jána Kováča, PhD. a predsedu Rady ŠVOČ Ing. Mariána Minárika, PhD. Veríme, že prezentovaním svojich práci zúčastnení študenti prehĺbili svoje kompetencie v obhajovaní výsledkov vlastných projektov a vo vedení odbornej diskusie.